Oficina - Despacho en Alquiler

Precio a consultar
1
1 m²
3+
1

Nota

Anuncio actualizado el 27/11/2025
Descripción

referencia: 242

Cijena na upit!
Ukoliko ste zainteresirani za ovu lokaciju, pošaljite e-mail s Vašim podatcima; Ime i Prezime osobe za kontakt, naziv firme, telefon/mob.
Prekrasno dizajniran održivi radni prostor – uskoro!!!
Otvorenje 01.04.2026 godine
Građevinski tim trenutno radi na izgradnji ove lokacije, još jedne nove lokacije u mreži od preko 4000 lokacija koja ljudima diljem svijeta omogućuje rad bliže mjestu gdje trebaju biti.
Svi radni prostori dizajnirani su s profesionalnošću i vašom produktivnosti na umu.
Od ergonomskog namještaja do ambijentalne rasvjete i svih sadržaja koji će vam trebati na licu mjesta, uključujući zajedničke sadržaje poput kuhinja i prostora za odmor. Radni prostori prilagođeni su raznim stilovima rada, bilo da samo želite navratiti u poslovni salon, coworking prostor ili vam je potreban ured za jedan dan ili soba za sastanke za sat vremena.Također imamo dugoročna rješenja kao što su uredi koji dolaze spremni za korištenje ili ih možete u potpunosti prilagoditi, ili namjenski coworking stol.
Svaka lokacija može se koristiti i kao poštanska adresa za vaše poslovanje postavljanjem virtualnog ureda.
Prilikom potpisivanja ugovora o najmu plaća se polog, prva mjesečna najamnina i aktivacijska naknada.
Polog: polog se povećava na dvostruki iznos mjesečne najamnine - mjesečna najamnina; dogovoreni mjesečni iznos- aktivacijska naknada; jednokratna naknada od 39 EUR po radnoj stanici
-najamnina po danu i radnoj jedinici iznosi 59 EUR
Broj radnih stanica u svakom uredu naveden je na stranici gdje opisujemo urede.
Pa tako imamo urede od:
1 radnog mjesta do 9 radnih mjesta, nekoliko čajnih kuhinja, print point, 2 kabine za nesmetano telefoniranje, 2 dizala/lifta, 5 toaleta m/ž, 3 natkrivene terase, sales room, dedicated desks, meeting room (sala za sastanke manja i veća), lijepi veliki business club.
Tim recepcije/centra može dočekati vaše goste, brinuti se o vašoj pošti i paketima.
Kao dodatnu uslugu nudimo parking, neograničenu kavu/čaj, ispis, opremljene sobe za sastanke.
Otkazni rok ureda: 3 mjesecaRadno vrijeme ureda: 24/7Radno vrijeme recepcije centra: 8:30 - 17:30 (pon-pet)Vanjski parking, 40 parkirnih mjesta (faza I): 85 EUR/mjesečno.
Ukoliko ste zainteresirani za ovu lokaciju, pošaljite e-mail s Vašim podatcima; Ime i Prezime osobe za kontakt, naziv firme, telefon/mob.
Si deseas más información puedes hablar con Ljiljana Baković.
Características
Contrato
Alquiler
Tipología
Oficina - Despacho
Superficie
1 m²
Habitaciones
1 habitación, 3+ baños
Planta
1°, con ascensor
Garaje, plazas de aparcamiento
1 en garaje privado, 1 en aparcamiento/garaje público
Otras características
  • Cocina
  • Sistema de alarma
Detalle superficie

Otro

Planta
1
Superficie
1,0 m²
Coeficiente
100%
Tipo de superficie
Principal
Superficie construida
1,0 m²
Información del precio
Precio
Precio a consultar
Desglose de los costes
Gastos de comunidad
Ningún gasto de comunidad
Fianza
No indicada
Eficiencia energética
  • Estado

    Nuevo / En construcción
  • Certificación energética

    Inclasificable
Plano
Zagreb, zakup ureda Stenjevec - tlocrt prizemlja
Zagreb, zakup ureda Stenjevec - tlocrt kata
Descubre otros ángulos del inmueble
+23
Opciones adicionales

Contactar con el anunciante